torstai 16. lokakuuta 2014

Mr B.

On hyviä ja huonoja päiviä. Tämä päivä lukeutui jälkimmäisiin.
Edellisten päivien pros and cons:

+ Minulla on suklaata
+ Minulla ei ole henkilövaakaa
- Halusin leipoa, mutta asunossa ei ollut sähkövatkainta, vuokaa tai edes pannulappuja
+ Marketissa oli
+ Heräsin aikaisin tänään
- Tänään piti herätä aikaisin
- Eilen sattui kurkkuun ja päähän
+ Tänään ei
- Heräsin eilen ennen kello seitsemää ilmoittautumaan kurssille, jonka ilmoittautumisalustaa ei      avattukaan. Koska saksa.
- Yleinen ahdistus
+ Puujalkavitsit
+ Tee on hyvää
+ Minulla on ihania ystäviä
+ Interveppi (mikä sana!!!)
+ Asunnossa on astianpesukone ja pyykinpesukone
+ Olen nähnyt jo kaksi hyvää saksalaista elokuvaa
+ Hommasin polkupyörän
- Joku puhkoi pyörästä takakumin
+ Huomenna saadaan opiskelijakortit, ja lähdetään Hannoveriin
+ Opiskelijakortilla pääsee niedersachsenin alueella ilmaiseksi julkisilla
+ Puhelin toimii
- Ikkunan alla kulkee yöaikaankin varsin äänekästä porukkaa
+ Nukun sikeästi
- Ostariltakaan ei löydy normaaleja lakanoita (saksalaiset ilmeisesti nukkuu froteisissa...)
+ Minua rakastetaan
+ Minä rakastan
+ Minulla on oranssit verhot

Joo. Listaa tehdessäni jo huomasin, että onhan niitä plussia enemmän kuin miinuksia. Mielessä ainakin. Ehkä huonot vaan unohtuu. Hyvä niin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti